Wybierz swój pakiet

I zbuduj widoczność swojej strony już teraz!

Wybierz czas trwania umowy

Przy tym pakiecie postępy są znacznie wolniejsze niż w pozostałych pakietach.

Basic

Dla małych,
raczkujących firm

1 199 zł/miesiąc

799 zł/miesiąc
oszczędzasz 9 600 zł

1 199 zł/miesiąc

999 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 199 zł/miesiąc

Powoli dążymy do poprawy widoczności Twojej strony.

Basic+

Pakiet dla średnich firm

1 399 zł/miesiąc

999 zł/miesiąc
oszczędzasz 9 600 zł

1 399 zł/miesiąc

1 199 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 399 zł/miesiąc

Bestseller
W optymalny sposób dążymy do poprawy widoczności Twojej strony.

Optimum

Dla świadomych
i gotowych na rozwój firm

1 799 zł/miesiąc

1 299 zł/miesiąc
oszczędzasz 12 000 zł

1 799 zł/miesiąc

1 599 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 799 zł/miesiąc

Szybko i sprawnie poprawimy widoczność Twojej strony.

Premium+

Dla firm dbających
o wizerunek i widoczność

2 499 zł/miesiąc

1 999 zł/miesiąc
oszczędzasz 12 000 zł

2 499 zł/miesiąc

2 199 zł/miesiąc
oszczędzasz 3 600 zł

2 499 zł/miesiąc

Pakiet ten jest jak gepard wśród pakietów SEO, najszybciej osiągniemy poprawę widoczności Twojej strony.

Performance

Dla wymagających, ambitnych
i świadomych biznesów

3 199 zł/miesiąc

2 499 zł/miesiąc
oszczędzasz 16 800 zł

3 199 zł/miesiąc

2 799 zł/miesiąc
oszczędzasz 4 800 zł

3 199 zł/miesiąc

  • Pozycjonowanie fraz
    bez limitu
  • Analiza słów kluczowych
    do 15 fraz
  • Podsumowanie Basic
  • Obsługa mailowa
  • 2 000 - kwartalny limit znaków na treści na stronie
  • Pozycjonowanie fraz
    bez limitu
  • Analiza słów kluczowych
    do 100 fraz
  • Krótkie podsumowanie miesięczne zamiast raportu
  • Obsługa mailowa
  • 6 000 - kwartalny limit znaków na treści na stronie
  • Pozycjonowanie fraz
    bez limitu
  • Analiza słów kluczowych
    do 150 fraz
  • Raport OPTIMUM + podstawowe analizy
  • Dedykowany Twojej firmie opiekun, który kontaktuje się mailowo i telefonicznie
  • 10 000 - kwartalny limit znaków na treści na stronie
  • 5 000 - kwartalny limit znaków na artykuły sponsorowane
  • Pozycjonowanie fraz
    bez limitu
  • Analiza słów kluczowych
    do 300 fraz
  • Raporty i analizy Premium
  • Dedykowany Twojej firmie opiekun, który kontaktuje się mailowo i telefonicznie
  • 14 000 - kwartalny limit znaków na treści na stronie
  • 10 000 - kwartalny limit znaków na artykuły sponsorowane
  • Pozycjonowanie fraz
    bez limitu
  • Analiza słów kluczowych
    do 500 fraz
  • Raporty i analizy PERFORMANCE
  • Dedykowany Twojej firmie opiekun, który kontaktuje się mailowo i telefonicznie
  • 26 000 - kwartalny limit znaków na treści na stronie
  • 15 000 - kwartalny limit znaków na artykuły sponsorowane
Cena

1 199 zł/miesiąc

799 zł/miesiąc
oszczędzasz 9 600 zł

1 199 zł/miesiąc

999 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 199 zł/miesiąc

1 399 zł/miesiąc

999 zł/miesiąc
oszczędzasz 9 600 zł

1 399 zł/miesiąc

1 199 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 399 zł/miesiąc

1 799 zł/miesiąc

1 299 zł/miesiąc
oszczędzasz 12 000 zł

1 799 zł/miesiąc

1 599 zł/miesiąc
oszczędzasz 2 400 zł

1 799 zł/miesiąc

2 499 zł/miesiąc

1 999 zł/miesiąc
oszczędzasz 12 000 zł

2 499 zł/miesiąc

2 199 zł/miesiąc
oszczędzasz 3 600 zł

2 499 zł/miesiąc

3 199 zł/miesiąc

2 499 zł/miesiąc
oszczędzasz 16 800 zł

3 199 zł/miesiąc

2 799 zł/miesiąc
oszczędzasz 4 800 zł

3 199 zł/miesiąc

Wsparcie w Performance Media
Forma kontaktu
Jeżeli cenisz sobie kontakt telefoniczny, rozważ minimum pakiet Optimum.
Kontakt mailowy z biurem obsługi klienta.
Kontakt z dedykowanym opiekunem drogą mailową i telefoniczną.
Kontakt z dedykowanym opiekunem drogą mailową i telefoniczną.
Kontakt z dedykowanym opiekunem drogą mailową i telefoniczną.
Narzędzia
Konfiguracja w systemach wewnętrznych
Rozpoczęcie współpracy w zakresie optymalizacji www z Performance Media rozpoczyna się od utworzenia konta klienta w systemach wewnętrznych. Jest to kluczowe działanie na starcie, aby zespół pozycjonujący miał wgląd do stanu strony klienta w kontekście jej poprawnego działania.
Realizacja jednorazowa w pierwszym miesiącu współpracy.
Instalacja Google Search Console
Google Search Console (GSC) to narzędzie analityczne, które pozwala na badanie organicznej widoczności strony oraz jej indeksowanie. To znaczy, że narzędzie daje informacje o pozyskanych użytkownikach tylko z wyszukiwarki (niereklamowych wyników), przy okazji informując nas o tym jak wygląda stan indeksowania witryny przez roboty Google. Kluczowe jest zintegrowanie narzędzia z Twoją stroną i naszym systemem wewnętrznym. Jest to główny sposób obiektywnego monitorowania zmian w widoczności strony w Google oraz szybkiego wykrywania błędów witryny.
Realizacja jednorazowa w pierwszym miesiącu współpracy.
Konfiguracja Google Analytics 4
Dlaczego warto rozważyć pakiet OPTIMUM, PREMIUM + lub PERFORMANCE? Google Analytics to rozbudowane narzędzie analityczne, które dostarcza dużą ilość danych m.in. na temat pozyskania, czy poruszania się użytkowników po witrynie. Możemy na jego podstawie zbadać zachowania odwiedzających, źródła odwiedzin, a nawet zainteresowania! Wszystkie te dane, po analizie, dają informacje, jakie działania należy podjąć, jakie są mocne strony witryny, w jakich miejscach tracimy użytkowników.
Realizacja jednorazowa w pierwszym miesiącu współpracy.
Konfiguracja GTM i celów w GA4
Narzędzie Google Analytics służy do szeroko pojętej analizy zachowań użytkowników docierających do strony. Możemy zweryfikować ile przebywają na stronie, ile podstron oglądają i kiedy ze strony wychodzą. Tę możliwość zapewnimy Ci w pakiecie PREMIUM + LUB PERFORMANCE. Jest to bardzo przydatne narzędzie dla biznesu, ponieważ dzięki ustaleniu konkretnych celów, możemy sprawdzić, czy są one na stronie realizowane (np. określony czas przebywania na stronie, czy wysłanie formularza). Oddajemy w Twoje ręce podłączone narzędzie i skonfigurowane cele, które następnie można weryfikować oraz podejmować na ich podstawie decyzje biznesowe.
Realizacja jednorazowa od 2 miesiąca współpracy (aktualizacje i modyfikacje ustawień wg pojawiających się potrzeb).
Analizy
Analiza techniczna (wstępna)
Analiza techniczna witryny pozwala na rozpoznanie sytuacji, podstawowych błędów, szans i zagrożeń optymalizacji. Mówi się, że najtrudniej jest poznać samego siebie i... swoją witrynę internetową. Dla nas poznanie witryny i podstawowy audyt to codzienność, do której jednak przykładamy dużą wagę. Pozwoli ona na ustalenie planu wdrożenia poprawek optymalizacyjnych na stronie, a nawet przygotowanie dodatkowych rekomendacji. Jest to jeden z ważniejszych i pierwszych kroków w stronę lepszej widoczności witryny i pozytywnej oceny przez roboty wyszukiwarki.
Realizacja jednorazowa w pierwszym miesiącu współpracy.
Analiza słów kluczowych
Jednym z kluczowych elementów strategii pozycjonowania strony jest określenie tego, o jakie frazy (które wyszukują użytkownicy) walczymy. W jaki sposób można to zrobić? Określając ilość wyszukiwań w miesiącu, konkurencyjność, charakter fraz. Bez takiej analizy i strategii błądzimy po omacku. Może się okazać, że fraza, która wydaje nam się super, często wyszukiwana, jest mierna lub nie ma żadnego potencjału. Dlatego też analiza jest przeprowadzona na podstawie zawartości witryny oraz specjalistycznych narzędzi. Im więcej jest fraz, na które zaplanowane mamy działania pozycjonerskie, tym bardziej urozmaicone i wyczerpujące teksty możemy zaproponować. Przekłada się to na większą ilość zapytań, na które strona może być widoczna.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy z cyklem półrocznym.
do 15 fraz do 100 fraz do 150 fraz do 300 fraz do 500 fraz
Analiza dostosowania strony do urządzeń mobilnych
Korzystanie z Internetu na komórce, czy tablecie to już standard. W wielu branżach wejść na strony internetowe jest więcej z urządzeń mobilnych, niż z komputera, dlatego tak bardzo kluczowe jest dostosowanie strony do wyświetlania się prawidłowo na małych ekranach. Jeśli tego nie dopilnujemy, stracimy ruch, widoczność witryny, szanse, więc przygotowujemy taką analizę, aby nie umknął nam jeden element zbyt szeroki na i tak już duże ekrany smartfonów.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy z cyklem półrocznym.
Analiza szybkości ładowania strony
Na wolno ładujące się strony nikt nie chce czekać, ani użytkownicy, ani roboty wyszukiwarki. Użytkownicy mogą zrezygnować z odwiedzin i choć roboty nie zrezygnują z wizytą, to ten długi czas ładowania wezmą pod uwagę przy ocenianiu (i to nie na naszą korzyść). „Gdy strona się śpieszy, to się robot cieszy” można byłoby powiedzieć, dlatego analiza to pierwszy krok, aby stronę przyśpieszyć, a dzięki naszym dokładnym instrukcjom pojawia się szansa, na łatwe i sprawne wdrożenie poprawek.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy z cyklem półrocznym.
Analiza konkurencji
Analiza konkurencji to zawsze bardzo inspirujące działanie, które daje wiele informacji. Poczynając od tego, jak wygląda widoczność witryn konkurencyjnych, po działania, które powinniśmy prowadzić, aby konkurencję wyprzedzić. Raport zawiera porównanie Twojej strony z konkurencyjnymi witrynami pod względem podstawowych parametrów z punktu widzenia SEO.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy z cyklem półrocznym.
Analiza zachowań użytkowników (GA)
Narzędzie Google Analytics służy do szeroko pojętej analizy zachowań użytkowników docierających do strony. Możemy zweryfikować ile przebywają na stronie, ile podstron oglądają i kiedy ze strony wychodzą. Prowadząc biznes można dowiedzieć się znacznie więcej, np. czy użytkownicy realizują założone cele biznesowe. Można skonfigurować cele, które sprawdzą ilu użytkowników wypełniło formularz kontaktowy, przeczytało artykuł, przebywało na stronie dłużej niż 1 minutę i wiele innych, w zależności od założeń biznesowych strony.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy z cyklem rocznym.
Optymalizacja
Optymalizacja techniczna
Optymalizacja techniczna polega na dostosowaniu parametrów strony głównej witryny WWW do wytycznych wyszukiwarki Google (tzw. fundament SEO). Optymalizacja uwzględnia dostosowanie strony pod kątem SEO w zakresie: tagów, wersji kanonicznych strony, opisów i wielkości obrazków, niezbędnych przekierowań, strony błędu, zduplikowanych treści itp.
Realizacja cykliczna po analizie słów kluczowych co miesiąc.
Optymalizacja zaawansowana stron ofertowych w 12 m-cy
W zakresie optymalizacji zaawansowanej dostosowujemy wybrane podstrony ofertowe (produktowe) do wytycznych wyszukiwarki Google, dopasowując strukturę i linkowanie wewnętrzne. Im większy serwis, tym więcej podstron powinniśmy optymalizować - dobierz odpowiedni pakiet do swojej strony! Optymaliacja uwzględnia dostosowanie istniejących podstron ofertowych pod kątem SEO w zakresie: tagów (title, description), nagłówków H1, adresów kanonicznych strony, opisów (alt) i wielkości obrazków, niezbędnych przekierowań, strony błędu, zduplikowanych treści, rekomendacji dodania nowych podstron itp.
Optymalizacja odbywa się cyklicznie (partiami po kilka/kilkanaście podstron) po analizie słów kluczowych wg cyklu zależnego od rodzaju kontraktu (do wielkości limitu).
2 5 10 25 50
Optymalizacja szybkości ładowania strony
Optymalizacja szybkości ładowania strony to analizy szybkości ładowania strony oraz wnioski z niej wynikające są podstawą do przeprowadzenia działań poprawiających wybrane parametry.
Realizacja jednorazowa po analizie szybkości ładowania strony - najwcześniej w drugim miesiącu współpracy.
TAK (limit 4 rbh) TAK (limit 8 rbh)
Content Marketing
Wdrożenie bloga
Im więcej doskonałej jakości treści na stronie i im bardziej rozbudowana witryna, tym większe szanse na zdobycie pożądanego zaufania w oczach wyszukiwarki. Z kolei użytkownicy przeszukują Internet, często w poszukiwaniu odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli jesteśmy w stanie na nie odpowiedzieć i jeśli użytkownik trafi na ciekawy i przydatny artykuł, to z chęcią będzie wracać na stronę, a może i... skorzysta z oferty. Z tego powodu warto stworzyć blog, poradnik lub dział z aktualnościami.
Realizacja jednorazowa w pierwszym kwartale współpracy.
Artykuły na bloga/treści na stronie (limit znaków na Q)
Zachęcamy do rozważnego wyboru pakietu pod kątem wsparcia bloga. Każdy dobrze przygotowany i przemyślany kolejny artykuł na naszej stronie jest w stanie budować lepszą przyszłość… i widoczność. Dzięki artykułom blogowym zdobywamy nowe frazy, a za pomocą linkowania wzmacniamy już istniejące. Każdym artykułem budujemy wiarygodność, dostarczamy wiedzę (być może naszym przyszłym klientom), zwiększamy widoczność witryny. Im więcej tym lepiej.
Realizacja cykliczna (po wdrożeniu bloga i przeprowadzeniu analizy słów kluczowych - 3 miesiąc współpracy) w cyklu zależnym od rodzaju kontraktu i jest limitowany ilością znaków na kwartał.
2 000 6 000 10 000 14 000 26 000
Artykuły sponsorowane (limit znaków na Q)
Publikacja reklam w czasopismach i gazetach była jednym z najpopularniejszych działań marketingowych. Teraz największe tytuły zamykają swoje papierowe wydania i przenoszą się… do online`a. Artykuły sponsorowane działają nieraz lepiej niż np. banery graficzne, bo nie są jawną narzucającą się reklamą. Dodatkowo z artykułów sponsorowanych dostarczamy linki prowadzące do naszej strony, a to poprawia jej widoczność. Artykuły na portalach lokalnych oddziałują z reguły na lokalną społeczność i mogą poprawiać widoczność związaną z frazami uwzględniającymi miejscowości. Artykuły na portalach ogólnopolskich pozwalają dać sygnał robotom wyszukiwarki, że nasz portal nie jest objęty geograficznymi granicami i może być przydatny dla każdego niezależnie od miejsca zamieszkania. Dzięki portalom branżowym możemy dotrzeć do odbiorców z danej dziedziny, a robotom wyszukiwarki pomóc określić tematykę działalności naszej strony.
Realizacja cykliczna po przeprowadzeniu analizy słów kluczowych w 3 miesiącu współpracy (cykl zależy od rodzaju kontraktu).
5 000 10 000 15 000
Rekomendacja CM pod Artykuły Sponsorowane i na Bloga
Dobór tematów na bloga ma duże znacznie ze względu na optymalizację, gdyż tylko odpowiednia tematyka pozwoli na realizację strategii zwiększającej widoczność.
Rekomendacje cykliczne co pół roku (pierwsza po przeprowadzeniu analizy słów kluczowych - 2 miesiąc współpracy) .
Linkowanie
Dodanie linków z zewnętrznych serwisów
Witryna internetowa jest darzona większym zaufaniem przez wyszukiwarkę, jeśli prowadzą do niej linki ze stron, które cechują się „pozytywnym odbiorem” oraz są tematycznie powiązane z treścią optymalizowanej strony. Dzięki dodaniu strony do katalogów, katalogów wizytówek i innych serwisów zwiększa się autorytet witryny, ponieważ linki są sygnałem potwierdzającym ważność i istotność zamieszczonych treści. Im więcej wartościowych linków tym ranking witryny jest wyższy. Podane ilości linków zewnętrznych zrealizujemy w skali 12 miesięcy.
Realizacja cykliczna w zależności od wyniku analiz i przyjętej strategii.
10 20 30 40 60
CO JESZCZE MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ
Założenie i konfiguracja wizytówki w Google Moja Firma
Duża część wyszukiwań w Google odnosi się do zapytań lokalnych, czyli dotyczących usług czy produktów, które możemy uzyskać w miejscu, w którym przebywamy. Algorytmy wyszukiwarek rozpoznając intencję użytkownika, wyświetlają wyniki w Mapach Google, pomagając w ten sposób odnaleźć firmy, znajdujące się blisko pytającego użytkownika. Aby móc zaistnieć w wyszukaniach lokalnych konieczne jest posiadanie wizytówki w Google Moja Firma. Dzięki niej można dowiedzieć się o lokalizacji firmy, godzinach otwarcia, zadawać pytania, czy dowiedzieć się o ostatnich promocjach. Jest to świetnie działająca dodatkowa przestrzeń reklamowo-informacyjna, która może sprowadzać ruch na witrynę.
Realizacja jednorazowa w drugim miesiącu współpracy.
Zaawansowana obsługa GMF (opisy produktów, strona)
Zaawansowana optymalizacja wizytówki w Google Moja Firma pozwoli na szersze dotarcie do klientów. Dobrze przygotowane opisy produktów pozwolą też na większe zaufanie robotów wyszukiwarki do strony, a tym samym na pokazywanie jej wyżej na istotne zapytania lokalne. Dostępne już od Pakietu OPTIMUM.
Realizacja cykliczna w cyklu kwartalnym (po założeniu wizytówki Google Moja Firma).
Wdrożenie
danych
strukturalnych
Dane strukturalne, czyli mikroformaty brzmią bardzo tajemniczo i rzeczywiście są one przeznaczone głównie dla robotów wyszukiwarki. Są to pewnego rodzaju dodatkowe wyjaśnienia konkretnych informacji/danych znajdujących się na witrynie. A to wszystko po to, aby roboty lepiej zinterpretowały informacje, a nawet mogły zrobić takie sztuczki, jak wyświetlić w wyszukiwarce gwiazdki, opinie, spis treści, czy dane kontaktowe. Im bardziej rozbudowany i atrakcyjny wynik wyszukiwania tym większa szansa na przejście do naszej strony.
Realizacja jednorazowa w drugim miesiącu współpracy.
Monitorowanie stanu witryny
Monitorowanie i usuwanie błędów strony w oparciu o GSC
Bez monitorowania błędów nie będziemy wiedzieli, czy wyszukiwarka zgłasza nam, że coś jest nie tak i co za tym idzie nie będziemy mogli ich poprawić. Mimo tego, że obserwacja jest działaniem żmudnym i cyklicznym, bez niej bylibyśmy jak niewidomi żeglarze, którzy nie wiedzą o dziurach w kadłubach statku. Niektóre błędy są błahe, niektóre newralgiczne, niektóre pilne, korzystając z mapy doświadczeń stoimy na straży widoczności witryny.
Realizacja cykliczna co miesiąc po otrzymaniu danych dostępowych.
Monitorowanie stanu strony w oparciu o system wewnętrzny
Monitorowanie stanu strony w oparciu o system wewnętrzny oznacza diagnostykę, czy wdrożona optymalizacja najważniejszych elementów optymalizacji tj. title (tytuł) strony, description (opis) strony oraz nagłówka h1, nie została usunięta. Jest to bardzo ważne, aby nie usuwać wdrożonych już optymalizacji. Usunięcie wprowadzonych zmian optymalizacyjnych, które zostały już ocenione przez Google pozytywnie, mogą skutkować negatywnymi konsekwencjami jak obniżenie pozycji.
Realizacja cykliczna (codziennie) po otrzymaniu danych dostępowych.
Monitorowanie stanu wybranych fraz kluczowych
Na bieżąco analizujemy wprowadzane zmiany optymalizacyjne i staramy się odkryć nowe frazy, po których Twój serwis wyświetla się w wynikach wyszukiwania. Na tej podstawie decydujemy o nowych działaniach, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na intencje użytkowników.
Realizacja cykliczna (codziennie) po analizie słów kluczowych.
do 5 fraz do 8 fraz do 13 fraz
Monitorowanie jakości linków prowadzących do witryny
Spam, hakerzy, nieuczciwa konkurencja, wcześniejsze i nieprofesjonalne działania SEO... te wszystkie elementy mogą powodować, że do strony będą kierować linki z ciemnych zakątków Internetu. Bardzo ważne jest monitorowanie profilu linków, czy pochodzą one z zaufanych źródeł. Trzymając rękę na pulsie - jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze rekomendacje związane z wykluczaniem linków, czy koniecznością stworzenia większej ilości artykułów sponsorowanych lub przeprowadzenia kampanii marketingu szeptanego.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca co 4 m-ce.
RAPORTOWANIE WIDOCZNOŚCI TWOJEGO BIZNESU
Raport stanu wstępnego i rekomendacji SEO
Na początku współpracy analizujemy aktualny stan SEO oraz techniczny witryny WWW. W wyniku tej analizy opracowujemy raport dotyczący tego stanu wraz z rekomendowanymi przez nas działaniami, które doprowadzą do stanu oczekiwanego. Jeżeli raporty i ich szczegółowość stanowią dla Ciebie ważny element pracy, świadomie wybierz adekwatny pakiet. Zawartość raportu dostosowana jest do złożoności pakietu.
Realizacja jednorazowa (dostarczenie raportu) po pierwszym miesiącu współpracy.
Raport z widoczności
Raport z widoczności strony to podstawa raportowania. Przedstawia on kluczowe informacje dotyczące tego, jak witryna prezentuje się w wyszukiwarce Google, takie jak wyświetlenia, czy ilość słów kluczowych w TOP10. Wykonywany jest głównie na podstawie danych z narzędzia Google Search Console. Ma on na celu monitorowanie obecnych wyników widoczności strony, aby w długofalowej perspektywie oceniać skuteczność działań SEO. Raporty przesyłane są na początku aktualnego miesiąca za poprzedni pełny miesiąc.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca w cyklu miesięcznym. Warunkiem uzyskanie prawidłowych dostępów do Google Search Console.
Raport z analizy słów kluczowych
Analiza słów kluczowych ma na celu wybranie fraz, które w sposób najefektywniejszy pozwolą zbudować widoczność witryny. Jest przygotowana w taki sposób, aby zrównoważyć konkurencyjność słów i ich potencjał wyszukiwania. Prowadzona jest na podstawie aktualnej zawartości witryny, przesłanych informacji o działalności oraz na podstawie wyników pochodzących ze specjalistycznych narzędzi. W raporcie zawarte są informacje o słowach kluczowych oraz propozycje meta tagów opisujących podstrony.
Realizacja cykliczna od pierwszego miesiąca współpracy po analizie słów kluczowych w cyklu miesięcznym.
Raport z prac SEO
Co się wydarzyło w ostatnich miesiącach naszej współpracy? Na to, jak bumerang powracające pytanie, chcemy odpowiedzieć jak najdokładniej możemy. Przygotowany przez nas raport z wykonanych prac zawiera zestawienie działań, które były wykonane dla strony. Znajdują się w nich opisy konkretnych zadań lub przeprowadzenie analiz danych czynników. Raport ma na celu rzetelne poinformowanie o podjętych pracach w danym okresie.
Realizacja cykliczna od drugiego miesiąca współpracy w cyklu miesięcznym (pierwszy miesiąc to głównie realizacja analiz).
Raport z wykonanych publikacji
Publikacje na zewnętrznych portalach są jedną z ważniejszych elementów działań SEO poza stroną. Takie działania nie tylko dostarczają linków do witryny, ale pokazują nasz biznes z najlepszej strony. Warto nimi się dzielić z naszymi fanami na przykład w social mediach. Dlatego też raportujemy listę wykonanych publikacji na zewnętrznych portalach, z linkiem do Twojego serwisu.
Realizacja cykliczna od 3-4 miesiąca współpracy po opublikowaniu pierwszych artykułów sponsorowanych w cyklu wynikającym z kontraktu.
  1. Podane ceny są cenami netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
  2. Przestawiony zakres prac obejmuje działania zaplanowane na 12 miesięcy. Wyjątek stanowią działania opisane w ofercie jako działania cykliczne (co 1-3 miesiące), które będą realizowane wg wytycznych zawartych w ich opisach.
  3. Cennik obowiązuje od Grudnia 2021 r.